Remaja 23thn Jana Pendapatan lebih 100K di Internet?

on 12 Januari 2012

Remaja Berusia 23 Tahun Jana Pendapatan 100K Melalui Internet.
Siapa yang kenal Amirul Hafiz? Sebenarnya dia ni salah seorang usahawan internet yang agak popular juga di Malaysia. Beliau mengusahakan pendapatan melalui penjualan ebook dan juga sistem affiliate. Ramai lagi sebenarnya usahawan internet yang famous di Malaysia, dia ni cuma salah seorang sahaja. Okey, sebenarnya aku sering melanggan email info dari beberapa orang usahawan internet. Aku kagum dengan usaha mereka. Tapi tu la, setakat tu je, aku tak pernah nak mempercayai [walaupun ianya benar] apa yang mereka usahakan ini. Aku tak tau, kenapa hati aku seakan menjadi batu bila bab-bab nak beli ebook mereka. Walhal kerap aku baca testimoni rakan blogger tentang kebaikan dan kelebihan ebook mereka tersebut.

Ada masanya aku akan ke web Wang Cyber untuk melihat-lihat apa isu yang menarik disana. Begitupun aku hanyalah seorang "member" yang pasif. Jarang [tak pernah] kot aku memberikan komen, setakat baca je la selalunya. Minat nak jadi usahawan tu ada, tapi tu la...tak pernah berkembang sebab aku tak pernah terlintas nak ikuti kursus dia orang semua.

Apapun hari ni aku nak kongsi dengan korang salah satu email yang aku terima dari Amirul Hafiz, beserta satu video mengenai Rahsia Remaja Berusia 23 Tahun Jana Pendapatan 100K Melalui Internet. Terpulangla kepada rakan2 semua nak tonton ataupun tidak...He3x!!

Remaja 23thn Jana Pendapatan lebih 100K di Internet?






# Salah satu cara terbaru aku nak tingkatkan pendapatan online adalah dengan blog. Dan dalam dunia blog ni, banyak juga cara lain nak jana pendapatan. Contohnya seperti masuk giveaway,contest yang dibuat oleh blogger lain. Aku bagi satu contest yang sedang berlangsung sengit sekarang kat korang. Pertandingan Pengalaman Kena Denda diSekolah anjuran Earncent.com. Amcam...ada yang nak join ke??

Remaja 23thn Jana Pendapatan lebih 100K di Internet?
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved