AINAN TASNEEM

on 04 Mac 2012

Seorang lagi gadis muncul di you tube seakan-akan seperti cara Yuna dan Najwa Latif. Ainan Tasneem, itu la nama dia. Aku tak tau sangat, kawan aku si "Mail" ni yang beria suh aku tempek Ainan Tasneem. Lagu "Aku Suka Dia" member aku kata pernah keluar kat radio Hot FM. First time aku dengar dan tengok kat youtube, aku rasa biasa2 jerr lagu "Aku Suka Dia" tu. Tak de la betul2 menyengat...tapi tak tau la pandangan korang. Kat bawah ni aku tempek satu lagu si Ainan Tasneem...layan je laa...



Sekarang ni seolah2 dah jadi trend bebudak la ni tunjuk bakat diri diaorang kat youtube ehh...Cam biasa la kalau kat youtube, memacam komen akan keluar. Nak tak nak, dia kena terima je laa...Satu lagi kat paper pun dah start dok sebut2 nama dia, mungkin glemer gak la nanti budak ni kot.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved