TENTERA US MEMBUNUH 16 ORANG AWAM di Afghanistan

on 13 Mac 2012

TENTERA_US_MEMBUNUH_16_ORANG_AWAM_di_Afghanistan



Seorang Sniper tentera US, berusia 38 tahun, mempunyai 2 orang anak telah membunuh 16 orang awam di sebuah perkampungan Afghanistan kelmarin. Sarjan tersebut dikatakan mengalami "masaalah mental" dikatakan bersendirian dan keluar secara bersembunyi dari kem tentera di Zangabad, Kandahar pada waktu malam. Dikatakan tentera US tersebut mula memburu dan membunuh penduduk kampung Afghanistan dari jam 3 pagi. Bukan sekadar membunuh, beliau dikatakan telah menuang satu bahan kimia keatas mayat yang dibunuh dan membakar mereka.


9 orang kanak-kanak, 3 orang wanita telah dibunuh secara kejam oleh tentera US yang bermasaalah tersebut. Presiden Afghanistan, Hamid Karzai berkata, "Kami tidak akan memaafkan pembunuh itu, ini adalah satu pembunuhan yang memangnya disengajakan". Beliau juga telah menuntut pihak di US membuat penjelasan dengan pembunuhan penduduk awam Afghanistan yang tidak bersalah itu.


Gambar dihadapan rumah penduduk awam Afghanistan yg dibunuh

# Sniper yang mental rendah dari US Army, ingatkan mental tentera US bagus2 belaka...rupanya hampass..dah ramai askar derang yg ada masaalah mental bila balik dari bertugas di medan...Buat US sila keluar segera dari bumi Islam!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved