Insentif RM5,000 Dah Bermula - Versi Cari Duit Online

on 06 April 2012


Lelaki Kacak bersama ikonnya...
Insentif RM5,000 Dah Bermula - Versi Cari Duit Online
Siapa yang tak nak duit? Kalau tak de duit memang hidup jadi tak karuan la jawabnya...tapi bukan bermaksud duit adalah segala-galanya. Jadi kedua-duanya saling memerlukan dan seimbang, baru la hidup jadi tenang...betul tak?

Orait...kali ni aku nak update lagi pasal "versi cari duit online" yang aku sertai. Bloggerwanita.com, kali ni satu insentif baru yang teramat menarik telah di berikan oleh bloggerwanita.com yang mana insentif berupa wang tunai sebanyak rm5,000 telah ditawarkan kepada 100 orang blogger terpilih. Bermula pada 1 April hinggalah kesemua wang tunai itu habis direbut oleh para blogger. Program RM5000 ini adalah fasa pertama yang telah dilancarkan pada 1 April 2012 sehingga RM5000 tercapai untuk diberikan kepada blogger.


Blog aku juga tersenarai didalam senarai 100 blogger yang layak  menyertai program yang ditawarkan oleh cik Aya, admin bagi bloggerwanita.com. Tak tahulah performance blog aku boleh sampai ketahap mana nanti. Cuma aku rasa aku dah buat yang terbaik dengan memasang banner di blog aku ni. Pada mulanya aku rasa pening juga sebab aku takut loading page blog ni menjadi berat. Jadi dengan hati yang separuh terpaksa , aku korbankan juga 2 iklan nuffnang di blog aku. Rasanya pengurangan tu membantu juga dari segi loading page. Tak tahu la bagi korang, kalau korang rasa blog ni masih berat lagi, jangan segan silu inform kat aku. Aku tak kisah, insyaallah aku terima semua teguran kengkawan dan cuba perbaiki mana yang kurang. 

Jadi, kalau korang nak mengenali lebih rapat cik Aya tu, korang boleh la prepare dari sekarang. Selalu ler jengah blog dia, dan beramah mesra dengan cik Aya kita tu. Opss...link blog dia dah ada kat atas tu...pe lagi klik je laa..


# Aku suka blog Denaihati...banyak ilmu yang aku dapat dari blog dia dan juga insentif terbaik setakat ni dari blog Denaihati. Terima kasih aku ucapkan kepada bro Denaihati dan juga Cik Aya kerana memberi peluang kepada blogger bilis macam aku untuk merasa nikmat bila berblogging. Apapun kehidupan adalah satu perjuangan!!!  -yastro-


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved