China Rambo

on 14 Oktober 2011

As salam dan selamat sejahtera semua rakan2....

Masa citer Rambo keluar dulu aku cukup berminat ngan watak dia yang memang superb gila babun tu...tang mana yang aku minat pun aku tak bape nak jelas. Mungkin tang pembohongan watak yang gila-gila tu kot. Tambah lagi sound sistem yang "meletop" seakan-akan suasana peperangan sebenar. Tapi time tu aku tak pernah lak nak persoalkan kisah pembohongan filem tu, yang penting masa tu hati aku terhibur...Bab2 lain..belakang kira. Rasanya masa citer tu keluar kompom ramai jugak kot yang berkenan nak jadi cam Rambo. Sesak jugak la panggung masa tu ...

Tapi, kehebatan Rambo kat filem tu tak le kemana sebenornya, Rambo yang tak didendang dan didendang pun ramai jugak kat Malaysia ni. Aku bagi contoh laa..Catatan Pak Mail, Komando Kodai Kopi, Ex Nuri Pilot, Lt Kolonel Manaf dan ramai lagi sebenornya. Semuanya adalah Rambo negara yang lebih hebat dan bersemangat dari watak Rambo pembohong tu...Bacalah blog mereka, pasti anda akan kagum dengan kisah dan pengalaman mereka yang berharga tu.

Okey, kita tukar topik lak sikit...Mungkin gambar mamat yang kat bawah ni merupakan salah seorang dari jutaan peminat watak Rambo ..gamaknya laa kott. Aku pun minat jugak ngan Rambo, tapi tak le sampai jadi cam ni. Err....korang camne lak? Ade ke yang pernah beraksi macam gambar kat bawah ni? Hehehehe.......Chalooooo....

China Rambo

# Hari ni ada pantun dua kerat dari aku, (Biasa dok tgk Seri Bahasa ngan Tehr je yang berpantun)
Hari ni hari Jumaat...
Jom kita gi solat!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved